Procedura: Zaświadczenie o wpisach w rejestrze ewidencji gruntów i budynków.

Szczegóły sprawy

Symbol
Wydział
WYDZIAŁ GEODEZJI I KARTOGRAFII
Komórka
Opis sprawy
Potwierdzenie wpisów w rejestrze ewidencji gruntów i budynków.
Kogo dotyczy
Wymagane dokumenty
Miejsce składania pism
Sala obsługi interesantów Starostwa Powiatowego w Myszkowie stanowisko nr 7 tel.34 3159194 lub za pośrednictwem poczty Komórka odpowiedzialna za załatwienie sprawy: Starostwo Powiatowe w Myszkowie ul. Pułaskiego 6, Wydział Geodezji i Kartografii, I piętro: Pok. 108 tel.34 3159125 – obręb Myszków; Pok. 110 tel.34 3159126 – gmina Niegowa, oraz jedn. ewidencyjna Myszków obręb: Będusz, Kręciwilk, Mrzygłód, Mrzygłódka, Nowa Wieś, Potasznia, Ręby; Pok. 111 tel.34 3159141 - Gmina Żarki; Pok. 113 tel.34 3159142 – Gmina Koziegłowy, Gmina Poraj.
Termin i sposób załatwienia
Bez zbędnej zwłoki do 7 dni.
Wydanie zaświadczenia.
Opłaty
Opłata skarbowa: - 17 zł za wydanie zaświadczenia – art. 1 ustawy z dn. 16.11.2006r. (Dz. U. Nr 225 poz. 1635) - nie podlegają opłacie skarbowej na podst. art. 2 ustawy z dn. 16.11.2006r. (Dz. U. Nr 225 poz. 1635) sprawy z zakresu ubezpieczenia społecznego, ubezpieczenia zdrowotnego i rent strukturalnych.
Podstawa prawna
Art.217 kodeksu postępowania administracyjnego
Tryb odwoławczy
Przysługuje. Od wydanego postanowienia przysługuje prawo pisemnego zażalenia do Śląskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego za pośrednictwem Starosty Myszkowskiego – w terminie do 7 dni licząc od daty doręczenia postanowienia.
Inne informacje
We wniosku strona powinna dokładnie określić lata na jakie ma być wydane zaświadczenie, kto był właścicielem w tym okresie, kto obecnie jest właścicielem
oraz podać dokładne położenie i numery geodezyjne działek.
Więcej informacji

Dokumenty do pobrania

Dostępne eFormularze

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij